.:Çağdaş ÖNEN:.

Çağdaş'ın Bakış Açısı




İnsanın hayatında öyle zamanlar gelir ki kısır bir döngünün içinde kaldığını hissedersin.

Bu döngüyü kırmak, dışarı açılmak için dayanılmaz bir istek duyarsın. Bir an için zamanın durmasını ve kafandaki tüm düşüncelerinden arınmayı dilersin.

Ben de uzun zamandır böylesi bir durumdaydım. Baharın gelmesiyle beraber kendimde yeniden doğma gücü hissederek aksiyona geçtim ve yeni başlangıçlara yelken açtım. Kabul etmeliyim ki seninle baş başa kaldığımız anlar bu kararı vermemde etkili oldu.

Düşünüyorum da seninle ne çok şeyler paylaştık değil mi?

Yeni yıl olsun, doğumgünlerim olsun her zaman yanımdaydın. Kimi zaman beraber basketbol maçlarını izledik, festivallerde eğlendik. Kimi zaman derdimi paylaşacak birini aradığımda sen oradaydın. Evimin daimi misafirisin.

Yalnızca misafir olmakla kalmadın, beni de kendi evine – fabrikana – misafir ettin. Ne güzel bir gündü. Fabrikayı büyük bir hevesle gezdirmiştin. Sonrasında bahçede barbekü yapmıştık.Sanki dün gibi aklımda…

İşte yine beraberiz ve yeni başlangıçları konuşuyoruz. Arka planda Groove Armada’nın son albümünden “Paper Romance” çalıyor. Groove Armada tarzını hiç bozmadı değil mi? Bu grubu seneler önce “My Friend” isimli parçalarıyla sevmiştim. O şarkının sözleri de gerçekten çok anlamlıdır, sanki bizi anlatıyor desem abartmış olmam.

Benden çok konuştuk…

Bir süredir senin de aklında olan bir proje vardı. Artık hayata geçireceğinden bahsetmiştin. Hatta bana “Çağdaş, aklımdaki blog projesini hayata geçiriyorum. Blog sayfamın yazarı olur musun? Dur telefonda hemen cevap verme, bir araya geldiğimizde detayları anlatacağım.”demiştin.

Açıkçası seninle paylaşımlarımızı ve blog konusundaki deneyimimi düşününce zaten benden başka birine bunu teklif etmeyeceğinden emindim.

Her zaman yanında olacağımı biliyorsun sevgili Efes. O yüzden büyük bir memnuniyetle blog sayfanın yazarı olurum. Tüm deneyimlerimizi ve izlenimlerimizi okuyuculara aktarırız, çektiğimiz resimlerimizi ekleriz, sosyal medyada linklerini paylaşırız. Şimdiden heyecanlanmaya başladım.

Hadi gel beraber kadehlerimizi kaldıralım. Seninle yeni başlangıçlara….

Add to Technorati Favorites