.:Çağdaş ÖNEN:.

Çağdaş'ın Bakış Açısı


Digital Age dergisi Nisan sayısının verdiği 'Nasıl Steve Jobs Olunur?' kitabını henüz bitirdim.

Steve Jobs'un yaptıklarını uzun uzun anlatmaya gerek yok. Sonuçta batacak denilen Apple'ın başına tekrar geçmesiyle şirketi getirdiği konum ortada.

Beni bu kitapta etkileyen noktalar Steve Jobs'un kullanıcı deneyiminin ön plana çıkartılması konusundaki takıntılı ısrarı ve işine olan bitmeyen tutkusu oldu.

Howard Schultz'ın 'Starbucks - Gönlünü İşe Vermek' kitabında da, Schultz'un kahveye olan derin tutkusunu hissedebiliyordunuz. Büyük şirketlerin bulundukları yerlere nasıl geldiğini incelerken ilk referans noktası liderin o işe olan tutkusunu ölçmek olmalıdır. Sonuçta işine tutkuyla bağlı olan kişi başarılı olmak için ne yapar eder bir yolunu bulur.

Kitaba geri dönersek, zaman zaman gereksiz tekrarlar var. Anlatılan anektodların zaman aralıkları hakkında bilgi yok, iPhone lansmanından bir anda şirketin ilk kurulduğu yıllara dönüyor. Benim notum 3.5 / 5.0.

1 yorum:

Blogun hayırlı olsun komutanım :)

Add to Technorati Favorites