.:Çağdaş ÖNEN:.

Çağdaş'ın Bakış Açısı

Bir önceki yazımda okumuş olduğum 'Liderin Takım Çantası' kitabı üzerine düşüncelerimi paylaşmıştım. Bu yazımı aynı zamanda Sn. Cem Kozlu'ya da mail yoluyla iletmiştim. Geçtiğimiz günlerde kendisinden aldığım cevabı sizlerle paylaşmak isterim:

Sayın Önen,

Nazik mesajınıza çok teşekkür ederim. Blog sayfanızdaki yorumu da zevkle okudum. İzin verirseniz oluşturmakta olduğum siteye de koyacağım.

Saygılarımla.

Cem Kozlu


Blog sayfamı ilk oluşturduğumda amacım farklı konulara kendi kişisel bakış açımı getirmekti. Alanında duayen bir kişiden böylesine bir mail almak beni daha da çok yazmaya teşvik etti. Bu vesile ile kendisine bir kere daha teşekkür ediyorum. Liderlik üzerine çok kıymetli paylaşımlarını oluşmakta olan sitede bulacağımızdan eminim.

Add to Technorati Favorites