.:Çağdaş ÖNEN:.

Çağdaş'ın Bakış Açısı


Müzik ruhun gıdasıdır derler ya, şu sıralar en çok dinlediğim, enerji ve huzur bulduğum şarkıları paylaşmak istedim.

*) Madonna - Celebration
*) Ajda Pekkan - Çerçeve
*) Seal - The right life
*) Mustafa Ceceli - Limon çiçekleri
*) Bloc Party - This modern love
*) Gaelle - Give it back

Aralarında en güzeli şu diye bir seçime gidemiyorum. Ama öne çıkan favorilerim Seal ve Madonna. Bloc Party'yi askerliğimi yaparken HIMYM'ın 1.sezon finalinde dinleyip keşfetmiştim. Aynı dönemde keşfettiğim diğer isim de Gaelle'di. Şarkılar eski olabilir ama halen sıkılmadan dinliyorum.

Özellikle işten evinize döndükten sonra şöyle kaliteli müziğe kendinizi verip ruhunuzu şarj etmeyi unutmayın. Aynen benim yaptığım gibi...

Sevgilerimle...

Add to Technorati Favorites