.:Çağdaş ÖNEN:.

Çağdaş'ın Bakış Açısı

Ne zaman blog sayfama bir şeyler yazmak istesem ilk olarak aklıma Galatasaray’ımız geliyor. Eskişehir maçında ilk puan kaybımızı yaşamamızın ardından medyamıza gün doğdu, hemen kötü senaryolar yazılmaya başlandı. Önceki yazılarımda belirtmiştim, Galatasaray yeni bir vizyon doğrultusunda ilerliyor. Arada bu tarz puan kayıplarının olması gayet normal. Kilit sözcük SABIR.

28 Ağustos’ta “iPhone 3GS Turkcell’de” reklamlarıyla Turkcell mağazalarına gittim. Telefonun ilk günden bittiği söylendi, 2 mağazada bekleme listesine adımız yazdırıldı. Bu hafta bir sunum esnasında cep telefonum çaldı, haliyle cevap veremedim. Arayan kişiye geri döndüm, karşıma Etiler Genpa çıktı. iPhone 3GS’imin geldiğini ancak telefonla bana ulaşamadıkları için başkasına satıldığını söylediler. Yeni ürünler Ekim sonuna doğru gelecekmiş. Napalım görünen o ki biraz daha SABREDECEĞİZ.

Bugün FriendFeed’e göz atarken Google Wave sisteminin ilk davetiyelerinin gönderildiğini okudum. Bende vakti zamanında davetiye istemiştim acaba gelmiş midir diye bakarken “Google hesabınız Google Wave için aktive edilmemiştir.” mesajıyla karşılaştım. Sisteme giren kullanıcılar 8 adet davetiye ile sınırlandırılmışlar. Artık SABREDEREK davetiye gelmesini bekleyeceğiz.

SABIR gerçekten önemli bir erdem. Siz de görüyorsunuz hayatımızın büyük bölümü bir şeyleri elde etmek için sabretmekle geçiyor. Bir süredir blog sayfama yeni yazı yazmamıştım ve siz değerli dostlar yeni yazı yazmamı SABIRLA bekliyordunuz. Sizi daha fazla bekletmek istemedim…Yine yeni yeniden paylaşımlara devam…

Sevgilerimle….

Add to Technorati Favorites