.:Çağdaş ÖNEN:.

Çağdaş'ın Bakış Açısı


Bir markayı yaşatan en önemli etken marka vaadine olan bağlılığı ve onu yaşaması.

Bu vaadi yaşaması kadar önemli diğer nokta ise müşterisine sunduğu deneyim.

Geçen gün öğlen yemeği için kendimi şımartmaya karar verdim. 2,5 aydır yaptığım diyetten ve günlük iş temposundan sıkıldığım bir an kendimi Wagamama’da buldum.

Hemen girişte bir masaya oturdum. Oturduğum yer, mutfak bölümünü doğrudan görüyordu. Siparişleri beklerken mutfakta çalışan aşçıları gözlemledim. Hepsi, arka arkaya önlerine konan sipariş fişlerine rağmen, hallerinden memnun gözüküyorlar, birbirleriyle şakalaşırken yemekleri hazırlıyorlardı.

Siparişleri getiren garsonların bir tanesinin bile yüzünde, sıcağa ve restorantın artan kalabalıklığına rağmen hoşnutsuzluk belirtisi yoktu. Garsonum gayet ilgili bir şekilde yemek önerileri yaptı. Çok uzun bir süredir bu kadar keyifli bir öğlen yemeği yememiştim. Üstüne üstlük yediğim tatlı sayesinde bir anda bütün dertlerimi unuttum.

Sonuçta pozitif bir yemek yiyerek günümün geri kalanını çok güzel bir şekilde geçirdim. Wagamama niye başarılı diye detaylı incelemelere hiç gerek yok. Sonuçta size vaat ettiklerini bütünsel bir konsept içinde sunup, aynı duyguları sizde uyandırabiliyorsa işlem tamam demektir.

Bir öğlen kendinizi şımartmak isterseniz Wagamama’ya mutlaka uğrayın…En azından gününüzün geri kalan stresini unutursunuz…

2 yorum:

Mesai istiyor bu is. Karsiliginda ise bir isi yapmanin hazzindan baska ne var? Ustune ustluk, ukala bir kac arkadastan gelen kendini bilmez, alayci soz.
Kardesim, elline saglik. Durma, icinden geleni yaz.
Senden bekledigim, ipin ucunu birakmadan devam etmen.
Yola cikmak degil onemli olan, yolu kacinci sirada da bitirdigin degil. Onemli olan yola cikip, yolun bittigine inandigin yere kadar gitmektir; yolun sonu olmadigini unutmadan.

Tebrikler,

Wagamama çok başarılı fakat sanıyorum ki her garsonu senin gördüklerin gibi değil. "Garson gülümsemesi" diye bir şey vardır ya zoraki gülerler, "hı hı " derler ben onu hissediyorum her gittiğimde.
Hele bir de ne yiyeceğinize karar verme süreciniz biraz uzadığında "Ben o zaman önden içecek siparişinizi alıyım" diye tutturunca beni deli ediyor. Positive bir şeyler yiyorum ama hiçte positive şeyler hissetmiyorum o zaman.

Güzel yazı yazmışssın ama ben de gittiğimde hissetiklerimi paylaşmak istedim. Umarım duyan olur =)

Add to Technorati Favorites